Object structure
Title:

Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy produkcyjnej X

Group publication title:

Debiuty Studenckie

Title in english:

Customer Service in Logistics on the Example of a Manufacturing Company X

Creator:

Knapik, Zofia

Contributor:

Hanczar, Paweł. Redakcja ; Szozda, Natalia. Redakcja

Subject and Keywords:

logistyka ; logistyczna obsługa klienta ; badania ankietowe ; konkurencyjność ; klienci ; logistics ; logistics customer service ; surveys ; competitiveness ; customers

Description:

Knapik, Z. (2023). Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy produkcyjnej X. W: P. Hanczar, N. Szozda (red.), Logistyka i transport (s. 59-71). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Logistyczna obsługa klienta to kluczowy element strategii firm. Waga, jaką firma przywiązuje do jakości obsługi, bezpośrednio wpływa na postrzeganie przedsiębiorstwa przez klientów. Wysoki standard obsługi klienta przyczynia się do zwiększenia ich satysfakcji, co z kolei sprzyja budowaniu lojalności wobec firmy. Nawiązywanie trwałych i mocnych relacji z klientami ma bezpośredni wpływ na wzrost zyskowności firmy. W artykule przedstawiono główne etapy logistycznej obsługi klienta oraz kluczowe wskaźniki służące do jej oceny. Przeprowadzono analizę wybranych mierników, a także opisano badanie ankietowe. Artykuł ma na celu analizę oraz ocenę efektywności obsługi klienta w firmie X, a także zaproponowanie kierunków i sposobów jej usprawnienia.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.40.6.05

Language:

pol

Relation:

Debiuty Studenckie 2023

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: