Object structure
Title:

Marki Zara i Reserved jako przykłady rozwoju e-commerce

Group publication title:

Debiuty Studenckie

Title in english:

Zara and Reserved Brands as Examples of e-Commerce Development

Creator:

Delimata, Oliwia

Contributor:

Hanczar, Paweł. Redakcja ; Szozda, Natalia. Redakcja

Subject and Keywords:

e-commerce ; handel elektroniczny ; Inditex ; LPP ; technologie wspierające ; electronic commerce ; supporting technologies

Description:

Delimata, O. (2023). Marki Zara i Reserved jako przykłady rozwoju e-commerce. W: P. Hanczar, N. Szozda (red.), Logistyka i transport (s. 22-34). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Celami artykułu są przedstawienie, jak rozwijała się i dostosowywała do potrzeb klienta sprzedaż internetowa, a także opisanie wykorzystywanych technologii wspierających i analiza działań podjętych przez wybrane przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Przeprowadzone zostało studium przypadków, w którym przedstawione zostaną flagowe sklepy firm odzieżowych Inditex i LPP – Zara i Reserved, a także przeanalizowane podjęte przez przedsiębiorstwa działania podczas pandemii koronawirusa w 2020 r. W artykule przedstawione zostały zmiany w wykorzystywanych technologiach i wynikach sprzedażowych, a także wnioski pokazujące, że oba sklepy z sukcesem dostosowały się do nowej rzeczywistości, w której znalazł się świat, i dalej są otwarte na nowe rozwiązania pozwalające na prężniejszy rozwój sektora handlu elektronicznego.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.40.6.02

Language:

pol

Relation:

Debiuty Studenckie 2023

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: