Struktura obiektu
Tytuł:

Marki Zara i Reserved jako przykłady rozwoju e-commerce

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Tytuł odmienny:

Zara and Reserved Brands as Examples of e-Commerce Development

Autor:

Delimata, Oliwia

Współtwórca:

Hanczar, Paweł. Redakcja ; Szozda, Natalia. Redakcja

Temat i słowa kluczowe:

e-commerce ; handel elektroniczny ; Inditex ; LPP ; technologie wspierające ; electronic commerce ; supporting technologies

Opis:

Delimata, O. (2023). Marki Zara i Reserved jako przykłady rozwoju e-commerce. W: P. Hanczar, N. Szozda (red.), Logistyka i transport (s. 22-34). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Celami artykułu są przedstawienie, jak rozwijała się i dostosowywała do potrzeb klienta sprzedaż internetowa, a także opisanie wykorzystywanych technologii wspierających i analiza działań podjętych przez wybrane przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Przeprowadzone zostało studium przypadków, w którym przedstawione zostaną flagowe sklepy firm odzieżowych Inditex i LPP – Zara i Reserved, a także przeanalizowane podjęte przez przedsiębiorstwa działania podczas pandemii koronawirusa w 2020 r. W artykule przedstawione zostały zmiany w wykorzystywanych technologiach i wynikach sprzedażowych, a także wnioski pokazujące, że oba sklepy z sukcesem dostosowały się do nowej rzeczywistości, w której znalazł się świat, i dalej są otwarte na nowe rozwiązania pozwalające na prężniejszy rozwój sektora handlu elektronicznego.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.40.6.02

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie 2023

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: