Object structure
Title:

Wykorzystanie asymetrii informacji w reklamie suplementów diety i kosmetyków

Group publication title:

Debiuty Studenckie

Title in english:

Using the Asymetry of Information in Advertising Dietary Suplements and Cosmetics

Creator:

Gnach, Karolina

Contributor:

Borkowska, Bożena. Redaktor

Subject and Keywords:

dezinformacja ; reklama ; oportunizm ; asymetria informacji ; suplementy diety ; rynek suplementów diety ; rynek kosmetyków ; missinformation ; advert ; opportunism ; assymetry of information ; diet supplements market ; cosmetics market

Description:

Karolina, G. (2023). Wykorzystanie asymetrii informacji w reklamie suplementów diety i kosmetyków. W B. Borkowska (red.), Ekonomia (s. 34–44). https://doi.org/10.15611/2023.05.5.03

Abstrakt:

Celem artykułu jest omówienie szerokiego problemu zjawiska asymetrii informacyjnej oraz wprowadzania do przekazu reklamowania dezinformacji. Na przykładzie rynku suplementów diety oraz rynku kosmetyków przedstawiono, w jaki sposób producenci wykorzystują w reklamie niedoinformowanie konsumentów i wywierają przez to wpływ na ich decyzje zakupowe, kierując się przy tym wyłącznie maksymalizacją swoich zysków.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.05.5.03

Language:

pol

Relation:

Debiuty Studenckie 2023

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: