Object structure
Title:

Rynek kultury w Polsce w XXI wieku w świetle analizy danych statystycznych – stagnacja czy zmiana?

Creator:

Wolny, Robert

Contributor:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Subject and Keywords:

kultura ; e-kultura ; rynek kultury ; rynek e-kultury ; ICT ; konsumpcja

Description:

Wolny, R. (2023). Rynek kultury w Polsce w XXI wieku w świetle analizy danych statystycznych – stagnacja czy zmiana ? W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (352–364). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

W opracowaniu przedstawiono funkcjonowanie rynku kultury w Polsce w latach 2001–2020 przez pryzmat wybranych subrynków rynku kultury, od strony zarówno podażowej, jak i popytowej. W okresie tym znacznie wzrosła podaż na wielu subrynkach rynku kultury, wzrósł również popyt. Rynek kultury zmienił się także pod wpływem rozwoju technologii ICT. W opracowaniu wykorzystano wtórne źródła informacji, w tym przede wszystkim statystyki masowe gromadzone przez Główny Urząd Statystyczny dotyczące rynku kultury oraz wykorzystania ICT na rynku kultury.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.65.7.23

Language:

pol

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: