Wpływ społeczności wirtualnych na rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Virtual Communities and their Influence on the Development of Corporate Social Responsibility
Autor: Temat i słowa kluczowe:nowe technologie ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; media społecznościowe ; społeczna odpowiedzialność ; internet ; high-tech ; corporate social responsibility (csr) ; social media ; social responsibility
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156 ; Społeczna odpowiedzialność organizacji. Metodyka, narzędzia, ocena
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: Digitalizacja: