Struktura obiektu
Tytuł:

Applications of Psychology in the Analysis of Consumer Behaviour – Selected Issues

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Zastosowania psychologii w analizie zachowań konsumentów – wybrane zagadnienia

Autor:

Włodarczyk, Katarzyna

Temat i słowa kluczowe:

consumer behaviour ; consumption ; psychology ; zachowania konsumentów ; konsumpcja ; psychologia

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2023; vol. 67, nr 3, s. 142-152

Abstrakt:

Psychology plays an especially significant role in the study of consumer behaviour, as it applies scientific research of human, social, cognitive and emotional factors in order to better understand the behaviour of individuals. The paper presents aspects of the use of psychology in contemporary studies of consumer behaviour. The aim was to indicate the current aspects of the use of psychology in consumer behaviour research and to indicate further directions of using psychology in relation to contemporary changes on the market. The paper features theoretical deliberations based on the literature of the subject.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2023.3.13

Język:

eng

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2023; vol. 67, nr 3

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: