Struktura obiektu
Tytuł:

Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych, marketing oświatowy a zrównoważony rozwój powiatów

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Recruitment to Above-Gymnasium Schools, Educational Marketing and Balanced Development of Poviats

Autor:

Jeżowski, Antoni ; Pastor, Ewa

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 46, s. 382-395

Abstrakt:

Omówiono wyniki egzaminów gimnazjalnych z 2007 r., z uwzględnieniem podziału na uczniów mieszkających na wsi i w mieście, z powiatów na pograniczu województw dolnośląskiego, lubuskiego i wielkopolskiego. Wyjaśniono pojęcie marketingu oraz scharakteryzowano marketing usług. Zwrócono uwagę na działania marketingowe na rynku usług edukacyjnych, których celem jest zachęcanie uczniów do wyboru tej a nie innej szkoły. (fragment tekstu)

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 46 ; Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: