Object structure
Title:

Sponsoring - dowód odpowiedzialności społecznej czy sposób na kreowanie wizerunku

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Sponsorship - the Way of Creation of Image or Social Responsible Activity?

Creator:

Kapralska, Łucja

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5, s. 204-212

Abstrakt:

Autorka odpowiadając na pytanie zadane w tytule, stwierdziła, że sponsoring łączy odpowiedzialność społeczną przedsiębiorstwa z kreowaniem jego wizerunku, ponieważ działa na zasadzie wspierania osób i środowisk, które tej pomocy potrzebują, wzmacniając jednocześnie swój własny obraz. Autorka jest zadnia, że nie ma sprzeczności pomiędzy tymi działaniami, bo sponsoring pozwala na osiągnięcie wielu celów społecznych, ważnych zarówno dla otoczenia firmy, jak i dla niej samej, w kontekście przyjętego założenia, że reputacja jest największym zasobem.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5 ; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: