Struktura obiektu
Tytuł:

Komunikacja marketingowa w turystyce Miejskiej na przykładzie miasta Poznania

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing communication in city tourism on the example of Poznań

Autor:

Hołderna-Mielcarek, Bernadeta ; Majchrzak, Katarzyna

Temat i słowa kluczowe:

turystyka miejska ; atrakcyjność turystyczna ; komunikacja marketingowa

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 676-686

Abstrakt:

Celem artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania atrakcyjności turystycznej miast i ich turystycznej tożsamości w planowaniu skutecznej polityki komunikacji marketingowej. W artykule przedstawiona zostanie analiza i ocena działań z zakresu komunikacji marketingowej w turystyce miejskiej na przykładzie miasta Poznania. Wnioski wynikające z analizy komunikacji marketingowej Poznania pozwalają wskazać działania, które mogą korzystnie wpłynąć na wykreowanie jasnego i jednoznacznego obrazu miasta na globalnym rynku turystycznym.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: