Struktura obiektu
Tytuł:

Reputacja przedsiębiorstwa jako pracodawcy

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Reputation of Corporate as Employer

Autor:

Mikuczewska-Wośko, Aleksandra

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43, s. 181-191

Abstrakt:

Omówiono wpływ jaki ma reputacja przedsiębiorstwa na jego relację z pracownikami. Przedstawiono definicję pojęcia reputacja oraz wskazano na powiązania pomiędzy reputacją, tożsamością i wizerunkiem przedsiębiorstwa. Zwrócono uwagę na rolę pracowników w budowaniu pozytywnej reputacji firmy. Omówiono wyniki badań, których celem było poznanie postaw i poglądów menedżerów polskich przedsiębiorstw na temat reputacji.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43 ; Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: