Struktura obiektu
Tytuł:

CRM jako narzędzie wspierające system informacyjny logistyki

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

CRM as an Instrument Supporting Logistics Information System

Autor:

Gryncewicz, Wiesława ; Kostrzewa, Anna

Temat i słowa kluczowe:

system informacyjny ; system infroamcyjny logistyki ; CRM

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 88, s. 177-190

Abstrakt:

Artykuł ma na celu zaprezentowanie koncepcji oraz korzyści wynikających z praktyk zarządzania opartych na CRM (Customer Relationship Management). Przedstawia procedurę wdrożenia systemu zarządzania relacjami z klientem oraz jego wpływ na wspomaganie logistyki w firmie, gdzie wysoka jakość obsługi klienta jest wartością.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Informatyka Ekonomiczna, nr 15 ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 88

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: