Struktura obiektu
Tytuł:

Trzy oblicza e-edukacji w gospodarce opartej na wiedzy

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Three Faces of E-Learning in a Knowledge-Based Economy

Autor:

Wróbel, Monika

Temat i słowa kluczowe:

e-edukacja ; e-learning ; e-twinning ; e-dziennik ; dziennik elektroniczny

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 88, s. 64-72

Abstrakt:

Celem artykułu jest przedstawienie sposobów nauczania we współczesnej, rozwiniętej multimedialnie szkole oraz wskazanie trzech form e-edukacji. W pierwszej jego części zaprezentowano e-learning jako nowoczesne narzędzie wspomagające zmieniającą się rzeczywistość edukacyjną. Drugą część poświęcono projektowi "e-Twinning", dzięki któremu możliwa jest międzynarodowa współpraca zaprzyjaźnionych szkół w celach kulturowo-edukacyjnych. W trzeciej części zaprezentowano nowoczesną formę wspierania e-edukacji z wykorzystaniem e-dziennika.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Informatyka Ekonomiczna, nr 15 ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 88

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: