Krytyczne czynniki sukcesu wdrożeń systemów Help / Service Desk w administracji publicznej
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Critical Success Factors for Implementing Help/Service Desk Systems in Public Administration
Autor: Temat i słowa kluczowe:krytyczne czynniki sukcesu ; projekty wdrożeniowe ; ITIL ; systemy Help/Service Desk ; informatyzacja administracji publicznej
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna, nr 15 ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 88
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: