Object structure
Title:

Kluczowe czynniki sukcesu społecznej odpowiedzialności Przedsiębiorstwa

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Key Factors of Success of Corporate Social Responsibility

Creator:

Zając, Czesław

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 89, s. 31-40

Abstrakt:

W opracowaniu przedstawiono kluczowe czynniki sukcesu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), występujące w jego środowisku wewnętrznym i w jego otoczeniu. Charakterystykę wewnętrznych i zewnętrznych czynników powodzenia koncepcji CSR poprzedzono analizą źródeł upowszechniania się tej koncepcji. Wskazano także na korzyści społecznej odpowiedzialności biznesu dla przedsiębiorstw i społeczeństwa.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 89

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: