Sports Marketing as a Tool for Creating an Image of Leading European Football Clubs
Tytuł publikacji grupowej: Tytuł odmienny:Marketing sportowy jako narzędzie kreowania wizerunku czołowych europejskich klubów piłkarskich
Autor: Współtwórca:Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja
Temat i słowa kluczowe:marketing ; sports marketing ; brand ; image ; advertising ; football ; sport ; football clubs ; marketing sportowy ; marka ; wizerunek ; piłka nożna ; kluby piłkarskie ; reklama
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Debiuty Studenckie 2022 ; Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0