Object structure
Title:

Wartości a preferencje na rynku motoryzacyjnym : analiza danych ankietowych za pomocą reguł asocjacyjnych

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Customers' Values and Preferences on Automotive Market : Analysis of Questionnaire Data by Means of Association Rules

Creator:

Łapczyński, Mariusz

Subject and Keywords:

reguły asocjacyjne ; analiza danych ankietowych ; wartości i preferencje

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 179-188

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest próba modelowania preferencji konsumentów na rynku samochodów osobowych za pomocą reguł asocjacyjnych - bezwzorcowego narzędzia analitycznego data mining. Przykład analizy dotyczył związków między wartościami, jakimi kierują się w życiu potencjalni nabywcy samochodów (skala LOV), a preferowanymi przez nich atrybutami pojazdów (skala BSA).

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: