Kierunki rozwoju badań marketingowych w dobie społeczeństwa i gospodarki opartych na wiedzy
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Trends in Marketing Research Development in the Era of Knowledge Based Society and Economy
Creator:Mazurek-Łopacińska, Krystyna ; Sobocińska, Magdalena
Subject and Keywords:uwaurnkowania rozwoju badań marketingowych ; efekty badań marketingowych ; zarządzanie wiedzą ; internacjonalizacja badań marketingowych ; bdania typu emic i etic ; integrowanie metod badawczych
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Language: Relation:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Coverage: