Struktura obiektu
Tytuł:

Zastosowanie zogniskowanych wywiadów grupowych w badaniach dzieci i młodzieży

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Application of Focus Group Interviews in Research of Children and Youth

Autor:

Olejnik, Iwona

Temat i słowa kluczowe:

badania dzieci i młodzieży ; wywiady grupowe

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 234-242

Abstrakt:

Artykuł prezentuje zasady stosowania jednej z metod jakościowych badań rynku FGI - w badaniach dzieci i młodzieży. Dzieci i młodzież stanowią jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku, wywierają istotny wpływ na decyzje zakupowe rodziców, posiadają własne pieniądze i wydatkują je według swoich preferencji. Zogniskowane wywiady grupowe jako metoda badań dzieci i młodzieży znajdują zastosowanie w przypadku badań dzieci co najmniej 9-, 10-letnich. jednakże FGI realizowane z młodymi ludźmi istot- nie różnią się od wywiadów z osobami dorosłymi. Zarówno przygotowanie, realizacja, jak i opracowanie wyników powinny przede wszystkim uwzględniać poziom rozwoju dziecka i poszanowanie jego praw.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: