Struktura obiektu
Tytuł:

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) jako czynnik kształtujący wizerunek

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Corporate Social Responsibility (CRS) as a Factor Affecting the Image of the Company

Autor:

Stefańśka, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

społeczna odpowiedzialność biznesu ; wizerunek przedsiębiorstwa ; segmentacja

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156, s. 207-217

Abstrakt:

Celem artykułu była ocena wizerunku przedsiębiorstw działających zgodnie z ideą CSR. Skoncentrowano się na identyfikacji ogólnego wizerunku tych podmiotów w oczach pracujących studentów. W wyniku przeprowadzonej analizy zidentyfikowano dwa segmenty: segment "sceptyków" oczekujący od przedsiębiorstw stosujących CSR uczciwości i segment "ostrożnych", dla których wyróżnikiem CSR jest zorientowanie na warunki pracy oraz w mniejszym stopniu na wyniki finansowe. Badania wykazały dość ostrożne podejście respondentów do idei CSR i przedsiębiorstw zaangażowanych w jej wdrażanie.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156 ; Społeczna odpowiedzialność organizacji. Metodyka, narzędzia, ocena

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Digitalizacja:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: