Object structure
Title:

Możliwości standaryzacji programów marketingowych w wybranych segmentach konsumenckich : doświadczenia korporacji międzynarodowych działających na polskim rynku FMCG

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Standardization of Marketing Strategies and Customer Segmentation : Experience of Multinational Corporations on FMCG Market in Poland

Creator:

Sagan, Mariusz

Subject and Keywords:

marketing międzynarodowy ; standaryzacja strategii marketingowych ; segmentacja rynku ; rynek dóbr konsumpcyjnych

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 149. s. 350-358

Abstrakt:

W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych dotyczących standaryzacji strategii marketingowych (produktu, ceny i reklamy) oddziałów korporacji międzynarodowych w wybranych segmentach konsumenckich na polskim rynku szybkozbywalnych dóbr konsumpcyjnych (FMCG). Badania wskazały na nowe uwarunkowania standaryzacji strategii marketingowych związane ze stylem życia oraz poddały weryfikacji dotychczasowe ustalenia literaturowe.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 149 ; Ekonomia, vol. 12 ; Problemy globalizacji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: