Object structure
Title:

Kreowanie wartości marek medialnych

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

The Creation of Media Brands' Value

Creator:

Żabiński, Ryszard

Subject and Keywords:

marka ; rynek mediów ; marketing

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 115-130

Abstrakt:

W artykule przedstawiono problematykę kreowania marki na rynku medialnym oraz dokonano analizy tych działań marketingowych właścicieli mediów, które mogą się w największym stopniu przyczyniać do kreowania wartości marki. Przedstawiono także klasyfikację najcenniejszych marek na polskim rynku medialnym oraz określono, jakie czynniki wpłynęły w największym stopniu na ich pozycję rynkową.

Publisher:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: