Percepcja wiarygodności internetowych serwisów handlowych w kontekście zachowań konsumenckich
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Perception of commercial websites credibility in the context of consumer behaviour
Creator:Basińska, Beata ; Garnik, Igor ; Sikorski, Marcin
Subject and Keywords:e-commerce ; użyteczność ; własna skuteczność ; wiarygodność ; zarządzanie ; usability ; self-efficacy ; credibility ; management
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Language: Relation:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 212 ; Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2011, Nr 22
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Coverage: