Zastosowania koncepcji ekonomii behawioralnej w celu zwiększenia skuteczności kampanii społecznych
Tytuł publikacji grupowej:Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century
Tytuł odmienny:Application of behavioral economics insights to increase effectiveness of social campaigns
Autor: Temat i słowa kluczowe:ekonomia behawioralna ; błędy poznawcze ; heurystyki ; architektura wyboru ; kampanie społeczne ; behavioral economics ; cognitive biases ; heuristics ; architekture of choice ; social campaigns
Opis:Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2021, Nr 24, s. 128-140
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2021, Nr 24
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0