Application of electronic marketing in business process reengineering
Tytuł odmienny:Zastosowanie elektronicznego marketingu w procesie reengineeringu
Autor: Współtwórca:Tjoa, A Min. Promotor ; Grabiński, Tadeusz Stanisław. Recenzent ; Dziechciarz, Józef Zbigniew. Recenzent
Temat i słowa kluczowe:informatyka ekonomiczna ; internet ; marketing elektroniczny
Opis:Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1999, s. 290
Abstrakt: Wydawca:Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Właściciel praw: Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: Digitalizacja: