Strategia marketingowa instytucji ubezpieczeniowej : (na przykładzie PZU SA)
Creator: Contributor: Subject and Keywords:instrumenty marketingowe ; instytucja ubezpieczeniowa ; marketing ; rynek finansowy ; strategia marketingowa ; ubezpieczenia ; usługi ubezpieczeniowe
Description:Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1998, s. ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.
Abstrakt: Publisher:Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Resource Identifier: Language: Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Rights Owner: Location:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Coverage: Digitalization: