Strategia marketingowa instytucji ubezpieczeniowej : (na przykładzie PZU SA)
Autor: Współtwórca: Temat i słowa kluczowe:instrumenty marketingowe ; instytucja ubezpieczeniowa ; marketing ; rynek finansowy ; strategia marketingowa ; ubezpieczenia ; usługi ubezpieczeniowe
Opis:Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1998, s. ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.
Abstrakt: Wydawca:Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Właściciel praw: Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: Digitalizacja: