Criteria and factors for the choice of private label brands by customers of retail chains
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Kryteria i czynniki wyboru marek własnych sieci handlowych przez konsumentów
Autor: Temat i słowa kluczowe:own brands ; retail chains ; consumer choices ; marki własne ; sieci handlowe ; wybory konsumenckie
Opis:Management Sciences = Nauki o Zarządzaniu, 2019, vol. 24, no. 4, s. 18-23
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Management Sciences = Nauki o Zarządzaniu, 2019, vol. 24, no. 4
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: