Struktura obiektu
Tytuł:

Coaching dedykowany jako instrument usprawniania procesów obsługi klienta w salonie kosmetycznym

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Oriented coaching as the development instrument in clients process services in beauty salons

Autor:

Perechuda, Kazimierz ; Idzikowski, Wojciech ; Sobińska, Małgorzata

Temat i słowa kluczowe:

zarządzanie ; procesy biznesowe ; coaching dedykowany ; coaching ; knowladge management

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218, S. 187-193

Abstrakt:

Dążenie organizacji do zdobywania przewagi konkurencyjnej wiąże się z koniecznością dokonywania zmian i wprowadzania innowacji. Wydaje się, że wyzwaniu temu muszą sprostać wszystkie organizacje bez względu na branżę, wielkość, lokalizację itd. W artykule skoncentrowano uwagę na procesie obsługi klienta w salonie kosmetycznym jako szczególnym przypadku organizacji nastawionej na tworzenie wartości dla klienta. Celem głównym artykułu jest zaprezentowanie metodologii coachingu dedykowanego jako sposobu usprawniania standardowego procesu obsługi klienta w sektorze usług kosmetycznych. Podjęto w nim próbę wykazania, że coaching dedykowany wpływa na wzrost skuteczności procesu obsługi klienta, mającego na celu przywiązanie klienta do marki

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218 ; Strategiczne i operacyjne problemy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: