Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Eye tracking’s Areas of Interest including private labels and national brands products
Autor:Garczarek-Bąk, Urszula ; Disterheft, Aneta
Temat i słowa kluczowe:eye tracking ; AOI ; marki własne ; zachowania konsumentów ; private labels ; consumer behavior
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: