Zjawisko „luki czasowej” pomiędzy zmianami indeksów satysfakcji pracowników a klientów
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english: Creator:Skowron, Łukasz ; Skowron, Stanisław ; Gąsior, Marcin
Subject and Keywords:motywacja pracowników ; satysfakcja pracowników ; satysfakcja klientów ; lojalność klientów ; modele ścieżkowe ; luka czasowa ; employee motivation ; satisfaction of the employee ; satisfaction of the customer ; loyalty of the customer ; SEM ; time loop
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Resource Identifier: Language: Relation:Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: