@misc{Tchórz_Alicja_Sponsoring_2018, author={Tchórz, Alicja}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.516.10}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2018, Nr 516, s. 109-120}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Sponsoring sportowy to najszybciej rozwijająca się forma promocji podmiotów gospodarczych w naszym kraju. Przykładem tego typu działań jest m.in. współpraca sieci komórkowej ze skoczkami narciarskimi czy piłkarzami. Dzięki skojarzeniu sukcesów sportowych z inwestorem, osiąga on dodatkowe, wymierne korzyści, które często przekraczają zyski płynące z typowych metod promocji, jak np. reklama w mediach. W artykule opisano formy sponsoringu sportowego. W celu rozpoznania interesów przedsiębiorców dotyczących podejmowanych przez nich decyzji związanych z promocją poprzez sport przeprowadzono badania ankietowe oraz wywiady pogłębione. Wynika z nich, że inwestorzy, mimo braku wiedzy na temat sponsoringu sportowego, oczekują bardzo określonych korzyści z omawianej współpracy. Podsumowując, w opinii objętych badaniami ze sponsoringiem sportowym wiąże się więcej zysków niż zagrożeń}, title={Sponsoring sportowy jako forma współpracy przedsiębiorstw oraz sportowców}, type={artykuł}, keywords={CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring sportowy w Polsce, sponsoring indywidualny, formy sponsoringu, corporate social responsibility, sports sponsorship in Poland, individual sponsorship, forms of sponsorship}, }