@misc{Żuryński_Rajmund_Społeczno-ekonomiczne_2013, author={Żuryński, Rajmund}, year={2013}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Nauki Społeczne = Social Sciences, 2013, Nr 2 (8), s. 254-269}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Wzrost zapotrzebowania na wielkie imprezy sportowe spowodował, iż proces ich organizacji jest niezwykle skomplikowany oraz pracochłonny. Wynika to przede wszystkim z rosnących oczekiwań społeczeństwa co do udziału w wielkich wydarzeniach, które dostarczają kibicom wielu emocji, a także powodują poczucie dumy, lojalności i zadowolenia. Imprezy takie charakteryzują się wszakże złożonością oraz nieprzewidywalnością. Innowacyjność oraz wykorzystanie logistyki, jako koncepcji optymalizującej procesy towarzyszące wydarzeniu masowemu, to kluczowe czynniki sukcesu imprezy sportowej, które autor poddał analizie i interpretacji. W artykule jako przykład wielkoformatowej imprezy sportowej podano Euro 2012}, type={artykuł}, title={Społeczno-ekonomiczne aspekty organizacji imprez sportowych}, keywords={impreza, innowacyjność, logistyka, gospodarka, EURO 2012, event, innovativeness, logistics, economy}, }