@misc{Barska_Anetta_Rola_2002, author={Barska, Anetta}, contributor={Urban, Stanisław. Promotor}, identifier={Sygnatura: DR JG 36}, year={2002}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wydział Gospodarki Regionalnej i Turystyki w Jeleniej Górze 2002, s. 264}, description={Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U. Serdecznie zapraszamy.}, publisher={Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu}, language={pol}, title={Rola strategii marketingowej w funkcjonowaniu przedsiębiorstw przetwórstwa mięsnego na przykładzie województwa lubuskiego}, type={rozprawa doktorska}, }