@misc{Brzezicki_Filip_Podejście_2024, author={Brzezicki, Filip}, contributor={Dudycz, Helena. Redaktor}, identifier={DOI: 10.15611/2024.80.2.03}, year={2024}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Brzezicki, F. (2024). Podejście do oceny zastosowania gamifikacji w aplikacjach do nauki języków obcych. W: H. Dudycz (red.), Informatyka w biznesie (s. 36-47). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Gamifikacja to czynnik mogący zwiększyć zaangażowanie i motywację użytkowników aplikacji do nauki języków obcych. Celem badania była ocena wybranych aplikacji pod kątem gamifikacji oraz ewaluacja skuteczności zastosowanej w tym celu listy kontrolnej. Aplikacje testowano zgodnie z metodą wędrówki poznawczej. Dla każdej aplikacji wskazano wyróżniające ją cechy. Wyniki przeprowadzonej oceny przedstawiono w zbiorczej tabeli. Zastosowaną procedurę badawczą oraz zaproponowaną listę kontrolną można odpowiednio wykorzystać w badaniach nad zastosowaniem gamifikacji w innych aplikacjach, po wprowadzeniu ewentualnych modyfikacji w celu dostosowania do konkretnego przypadku użycia.}, type={rozdział}, title={Podejście do oceny zastosowania gamifikacji w aplikacjach do nauki języków obcych}, keywords={aplikacja, lista kontrolna, gamifikacja, nauka języków, zaangażowanie użytkownika, application, checklist, engagement, gamification, language learning}, }