@misc{Knapik_Zofia_Logistyczna_2023, author={Knapik, Zofia}, contributor={Hanczar, Paweł. Redakcja and Szozda, Natalia. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.40.6.05}, year={2023}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Knapik, Z. (2023). Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy produkcyjnej X. W: P. Hanczar, N. Szozda (red.), Logistyka i transport (s. 59-71). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Logistyczna obsługa klienta to kluczowy element strategii firm. Waga, jaką firma przywiązuje do jakości obsługi, bezpośrednio wpływa na postrzeganie przedsiębiorstwa przez klientów. Wysoki standard obsługi klienta przyczynia się do zwiększenia ich satysfakcji, co z kolei sprzyja budowaniu lojalności wobec firmy. Nawiązywanie trwałych i mocnych relacji z klientami ma bezpośredni wpływ na wzrost zyskowności firmy. W artykule przedstawiono główne etapy logistycznej obsługi klienta oraz kluczowe wskaźniki służące do jej oceny. Przeprowadzono analizę wybranych mierników, a także opisano badanie ankietowe. Artykuł ma na celu analizę oraz ocenę efektywności obsługi klienta w firmie X, a także zaproponowanie kierunków i sposobów jej usprawnienia.}, title={Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy produkcyjnej X}, type={rozdział}, keywords={logistyka, logistyczna obsługa klienta, badania ankietowe, konkurencyjność, klienci, logistics, logistics customer service, surveys, competitiveness, customers}, }