@misc{Kuźbik_Paweł_Organizacja_2008, author={Kuźbik, Paweł}, year={2008}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5, s. 223-232}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={W ostatnich działania największych polskich firm, można zauważyć znaczny, a zatem pozytywny wzrost wdrażania strategii Koncepcji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Corporate Social Responsibility CSR). Wydaje się, że koncepcja ta, staje się coraz bardziej elastyczna i uniwersalna, bowiem zasady CSR mogą być skutecznie wykorzystane w strategii nie tylko dużych organizacji, ale także w organizacjach sportowych, szczególnie w klubach piłkarskich. Model zarządzania z wykorzystaniem strategii CSR, wprowadzony przez największe organizacje piłki nożnej w Europie, może być dobrym przykładem dla polskich związków, aby skopiować niektóre dobre praktyki. Polskie kluby piłkarskie w miarę zainteresowania tym zagadnienie, podejmują próby wykorzystania niektórych elementów strategii CSR. Przykładem może być GKS Bełchatów. Należy mieć jednak świadomości, że jest dużo do zrobienia w tej dziedzinie dla klubów piłkarskich w Polsce. Ważne jest jednak, że pierwsze kroki zostały poczynione.}, type={artykuł}, title={Organizacja piłkarska jako miejsce realizowania koncepcji społecznej odpowiedzialności na przykładzie BOT GKS Bełchatów S.A.}, }