@misc{Kapralska_Łucja_Sponsoring_2008, author={Kapralska, Łucja}, year={2008}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5, s. 204-212}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Autorka odpowiadając na pytanie zadane w tytule, stwierdziła, że sponsoring łączy odpowiedzialność społeczną przedsiębiorstwa z kreowaniem jego wizerunku, ponieważ działa na zasadzie wspierania osób i środowisk, które tej pomocy potrzebują, wzmacniając jednocześnie swój własny obraz. Autorka jest zadnia, że nie ma sprzeczności pomiędzy tymi działaniami, bo sponsoring pozwala na osiągnięcie wielu celów społecznych, ważnych zarówno dla otoczenia firmy, jak i dla niej samej, w kontekście przyjętego założenia, że reputacja jest największym zasobem.}, type={artykuł}, title={Sponsoring - dowód odpowiedzialności społecznej czy sposób na kreowanie wizerunku}, }