@misc{Niemczyk_Agata_Partnerstwo_2011, author={Niemczyk, Agata}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 481-492}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest pokazanie istoty i działań z zakresu partnerstwa między muzeami a organizatorami turystyki na rynku krakowskim. Obok rozważań teoretycznych na temat partnerstwa, zaprezentowane zostały wyniki badań własnych zrealizowanych na zlecenie Biura Marketingu Turystycznego Urzędu Miasta Krakowa w ramach projektu Produkt muzealny w wybranych miastach świata – promocja szlaków muzeów w Europie. Ukazują one opinię krakowskich muzeów i organizatorów turystyki (organizatorów turystyki biznesowej i touroperatorów) co do współpracy między nimi.}, type={artykuł}, title={Partnerstwo muzeów i organizatorów turystyki na rynku krakowskim (w świetle wyników badań)}, keywords={partnerstwo, rodzaje partnerstwa, muzea, organizatorzy turystyki biznesowej, touroperatorzy}, }