@misc{Hmelâž_Vitolʹd_Vliânie_2009, author={Hmelâž, Vitolʹd}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 87, s. 18-31}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={ros}, abstract={Podstawowym celem artykułu jest identyfikacja wpływu kryzysu na ocenę indywidualnej bankowości internetowej w Polsce. W pierwszej części tekstu przedstawiono niekorzystne zjawiska kryzysowe, które wystąpiły na rynku indywidualnego klienta banków, szczególnie w bankowości internetowej. Następnie ogólnie zaprezentowano badanie dotyczące oceny serwisów świadczących usługi banków internetowych przeprowadzone w zeszłym roku. W opracowaniu zawarto wnioski dotyczące zmiany doboru kryteriów stosowanych do obecnych warunków kryzysowych, a także przeprowadzono uproszczoną analizę działalności czterech banków internetowych.}, type={artykuł}, title={Vliânie krizisa na ocenku bankovskih uslug, predostavlâemyh internet-servisami na polʹskom rynke dlâ rozničnyh klientov}, }