@misc{Wanagos_Marzena_Rola_2010, author={Wanagos, Marzena}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 109, s. 109-118}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Za zastosowanie metod marketingu w rozwoju lokalnym i regionalnym odpowiadają organy administracyjne zarządzające danym wycinkiem przestrzeni, czyli w praktyce najczęściej organy administracji państwowej lub samorządowej gmin, powiatów i regionów. Działania marketingowe, mimo że są tylko jednym ze składników zarządzania terytorialnego, odgrywają szczególną rolę w rozwoju turystyki. Przykład województwa pomorskiego wskazuje na przewagę minimalistycznego podejścia do marketingu terytorialnego.}, title={Rola działań marketingowych samorządów lokalnych w rozwoju turystyki na przykładzie województwa pomorskiego}, type={artykuł}, }