@misc{Żukrowska-Witek_Anna_Marketing_2010, author={Żukrowska-Witek, Anna}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 109, s. 97-108}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Celem niniejszego artykułu jest uporządkowanie wiedzy na temat pojęcia marketingu przestrzennego. Definicji tej dziedziny nauki jest bardzo wiele i nie zawsze są one spójne, zgodne i jednoznaczne. W pracy tej zostały zaprezentowane najpowszechniejsze definicje marketingu terytorialnego. Tłumaczenia marketingu w ujęciu ogólnym stanowiły podstawę klasyfikacji. Dalsza część artykułu przedstawia podstawowe sfery oddziaływania tej odmiany marketingu, a także relacje wymienne pomiędzy grupami docelowymi i powiązanie z innymi dyscyplinami marketingowymi. Podsumowaniem artykułu jest studium przypadku, w którym zaprezentowano analizę przeprowadzonych przez województwo śląskie dwóch ostatnich kampanii promocyjnych regionu i siłę ich oddziaływania (wpływ) na podstawowe sektory gospodarki.}, type={artykuł}, title={Marketing terytorialny - pojęcie, klasyfikacja i oddziaływanie w aspekcie teoretycznym i praktycznym}, }